Ill egibleStory
piątek, 9 marca 2012
Nagłówka nie ma bo jest w remoncie :D. Nareszcie piątek! I piękna pogoda.. to znaczy była, bo teraz nie wiem czy jest, bo jest dwudziesta druga. No cóż. Bardzo lubię, kiedy jest błękitne niebo, najlepiej bez żadnej chmurki, nawet najbardziej przejrzystego i niewidocznego cirrusa. Mam wtedy dobry humor i nie chcę mi się spać. No dobra, żeby nie chciało mi się spać to już musiała by być naprawdę idealna pogoda. Ogółem mój nastrój=stan pogody. Ciekawe, jaka pogoda będzie w następnych dniach. Pewnie niewiele się zmieni. Ja myślami wybiegam już w lato... Marzy mi się słońce, wysoka temperatura, hamak i tylko cichy, prawie niemy, delikatny szum Morza Śródziemnego... Naprawdę chciałabym już czerwiec i wakacje ;]. Stop marzenia - powrót do rzeczywistości. Chcę mi się spać (o, chyba jednak jest gorzej z pogodą ;p), więc nie mam weny by się tu rozpisywać, to koniec dzisiejszej notki.
poniedziałek, 5 marca 2012
Nareszcie w domu... Nie lubię poniedziałków - 8 lekcji. No i jeszcze to rozwalone kolano... Na W-f nawet nie wiem w jaki sposób uderzyłam się bardzo mocno podczas pedałowania na rowerku i bardzo boli mnie noga. Miałam sprawdzian z biologii. No tak, cała klasa myślała, że będzie z oka i ucha a pani zrobiła jeszcze z układu nerwowego. No ja jestem ciekawa kto się tego uczył, skoro miało być z oka i ucha -.-. Pisałam także zaległy sprawdzian z matematyki i chyba nie poszło mi za dobrze. Układy równań to nie moja działka. Wkurza mnie to, że ja umiem matmę, na lekcji się nie mylę, każdą kartkówkę piszę na maksymalną liczbę punktów, a każdy sprawdzian piszę jak na złość na 73 %. Zawsze ;(( Pora na sprawdzian z religii, 8 pytań - łatwizna, część dotyczyła religii, część spotkania zawodników rugby Arki i Lechii u nas w szkole. Ksiądz, który to organizował chciał wiedzieć, co o tym sądzimy. A na koniec kartkówka z informatyki. Dziwne? Nie. Kartkówka była z dwóch systemów; binarnego i szesnastkowego. 15 minut na kilka zadanek to sorry, ale trochę za mało. A teraz miłe sprawy :D. Po pierwsze stwierdziłam z koleżanką, że w wakacje przefarbujemy se włosy...mazakami!!! Testowałyśmy to na jakiejś starej lalce - wyszło super ;D. Kilka podobnych kolorów naraz i wychodzi cudo =]. Po drugie, kupiłam sobie śliczne sznurówki do trampków z New Yorkera ;D Każdy but w innym kolorze teraz mam. Po trzecie polecam Anime Ao No Exorcist - jest suuuper, ale i tak wolę Death Note xD. Po czwarte namalowała mega rysunek przedstawiający Lighta <3 Jestem z siebie bardzo dumna ;). Po piąte . . a w sumie już nie wiem i nie chce mi się pisać, narka.
Już nie mogę się doczekać tęczowych włosów :3
Już nie mogę się doczekać tęczowych włosów :3
czwartek, 1 marca 2012
Styczeń 2012
- Pitbull - International love
- LMFAO - Sorry for party rocking
- Rihanna - You da one
- David Guetta - Titanium
- David Guetta - Turn me on
- Martin Solveig - Ready 2 go
- Wet Fingers - Małgośka 2011
- Flo Rida - Wild Ones
- Michael Mind Projest - Rio de Janeiro
- Goodwill - Take you Higher
- L theme
- Madonna - Give me all your lovin'
- Alex Gaudino - I'm in love
- Jason Derulo - Breathing
- Alyssa Reid (Sunship UK radio edit) - Alone again
- Wiz Khalifa- Young, wild and free
- Mrozu - Globalnie
- Death Note - Opening 1.
- Dj Fresh ft Rita Ora - Hot right now
- Durarara!! - Opening 1.
Oj jak ja dawno nie pisałam, nawet piosenek na miesiąc poprzedni nie dałam... Dodam jeden wpis z piosenkami z dwóch miesięcy, trochę się nazbierało ;D. Dlaczego nie pisałam? Powiem krótko; mam jazdę na Anime. Gdyby ktoś nie wiedział, to japoński gatunek filmowy. Oglądnęłam parę serii i stwierdzam, że najlepszy jest Death Note. Po prostu powalił mnie na kolana!!! Genialna fabuła, akcja, grafika, muzyka w tle i te "zatrzymanie czasu", gdy wkradamy się do umysłów postaci by usłyszeć ich myśli... Death Note jest super! Jeśli chodzi o postacie, to mam bzika na punkcie Light'a, Raito lub po prostu Kiry. To jedna osoba, jeśli ktoś oglądał, to wie o co chodzi - Light - jego imię, Japończycy mówią Raito, Kira - pseudonim Lighta - zabójcy. Light jest mega inteligentny, przewiduje każdy ruch L'a, czyli sławnego detektywa, którego nikt nigdy nie widział aż do czasów sprawy Kiry. Do końca filmu nadal nie jest wiadome jak się nazywał. L jest też bardzo sympatyczny, zaskakuje swoją niesamowitą dedukcją i jest słodki w samym sobie, uwielbia słodycze. Polubiłam też Ryuuka, czyli boga śmierci, który podrzuca notatnik śmierci na Ziemię. Uwielbia jabłka. Nie będę się już tu rozpisywać, lecz ciężko się powstrzymać, bo to anime jest extra!!!!!! Tyle na temat.
Bardzo lubię to, że koleżanki w szkole rysują mnie z Lightem czytających Notatnik śmierci.. Ja też rysuje je; Olę z L, Karolinę z Mephysto i Pati z Rinem ;*
Light <3333
L <Ryuzaki>
Ryuuk
środa, 1 lutego 2012
Nie mogłam pisać przez dłuższy czas, więc nadrabiam w ferie ;] Miałam rozwalony komputer, a inny komputer mogłam używać tylko przez chwilkę. Co u was, bo u mnie zimno, biało i ślisko. Będę brać udział w szkolnym konkursie "mam talent" więc w tym tygodniu przygotowuję się do mojego występu. Będę grać na flecie jakieś piosenki połączone ze sobą. Mam nadzieję, że się widzom spodoba. Jeszcze nie wybrałam piosenek, ale mam kilka na uwadze. Inna rzecz, którą robię w tym tygodniu to dodatkowe prace z fizyki i chemii, by podwyższyć sobie ocenę. Z chemii chciałabym mieć 6 na koniec roku a z fizyki 5. W drugim tygodniu wyluzuję ;p. Przyjdzie do mnie koleżanka na noc, będę jeździć na lodowisko, na narty i totalnie nic nie robić ^^. Jednak szkoda, że jest taki mróz, chciałabym, żeby było tak -2 stopnie mrozu... Teraz jak tylko wyjdę od razu mam czerwone policzki. Prognoza pogody na razie bez zmian...
Wczoraj miałam wenę i rysowałam se rzeczy, które widziałam w telewizji. Było tak; leci film, ja robię pauzę i rysuję to, co widzę. Nieźle wyszło, narysowałam 9 scen. To chyba tyle co mam dziś do napisania. Kolejny post, który dzisiaj dodam to lista piosenek. Jeśli chcecie zobaczyć naraz wszystkie piosenki z poprzednich miesięcy, to wejdźcie w zakładkę !SONGS!
Wczoraj miałam wenę i rysowałam se rzeczy, które widziałam w telewizji. Było tak; leci film, ja robię pauzę i rysuję to, co widzę. Nieźle wyszło, narysowałam 9 scen. To chyba tyle co mam dziś do napisania. Kolejny post, który dzisiaj dodam to lista piosenek. Jeśli chcecie zobaczyć naraz wszystkie piosenki z poprzednich miesięcy, to wejdźcie w zakładkę !SONGS!
środa, 11 stycznia 2012
Jak ja kocham nagłe sprawdziany z muzyki -.-". No może był zapowiedziany, ale mnie nie było.
Dzisiejszy sprawdzian polegał na tym, ę pani puszczała z płyty 10 utworów, które kiedyś raz były puszczane na lekcji, a my na kartce mieliśmy zapisać ich epokę, tytuł, autora oraz cechy charakterystyczne. Na szczęście znałam kilka utworów takich jak Bogurodzica czy Hymn do Heliosa, niektóre zgadywałam, ale z autorami to porażka.Prawie w każdym utworze napisałam "anonim". Miałam dzisiaj słaby dzień, przez wszystkie lekcje chciało mi się spać. Taki pochmurny dzień był, wiec nie wiem co innego bym mogła robić, gdybym tylko była w domu... Jutro mam 9 godzin lekcyjnych :(. Tak mi się nie chce iść do szkoły.. . Jest jeden plus- sprzedałam 2 rzeczy z fimo i innych dodatków i zarobiłam jak na razie 8 zł. Mam jeszcze zamówienie na kolczyki torty, które spodobały się jednej dziewczynie. To nie dużo, ale jak dla mnie to pierwszy sukces. Moje skromne wyroby pokazałam tylko kilku osobom.
Dzisiejszy sprawdzian polegał na tym, ę pani puszczała z płyty 10 utworów, które kiedyś raz były puszczane na lekcji, a my na kartce mieliśmy zapisać ich epokę, tytuł, autora oraz cechy charakterystyczne. Na szczęście znałam kilka utworów takich jak Bogurodzica czy Hymn do Heliosa, niektóre zgadywałam, ale z autorami to porażka.Prawie w każdym utworze napisałam "anonim". Miałam dzisiaj słaby dzień, przez wszystkie lekcje chciało mi się spać. Taki pochmurny dzień był, wiec nie wiem co innego bym mogła robić, gdybym tylko była w domu... Jutro mam 9 godzin lekcyjnych :(. Tak mi się nie chce iść do szkoły.. . Jest jeden plus- sprzedałam 2 rzeczy z fimo i innych dodatków i zarobiłam jak na razie 8 zł. Mam jeszcze zamówienie na kolczyki torty, które spodobały się jednej dziewczynie. To nie dużo, ale jak dla mnie to pierwszy sukces. Moje skromne wyroby pokazałam tylko kilku osobom.
niedziela, 8 stycznia 2012
Sieema ;] Kocham niedziele podczas których nie muszę nic robić. Późno wstałam, cały dzień lepiłam z fimo. Dzisiaj miałam fazę na jedzonko. Ulepiłam kolczyki - precle, torciki, lizaki, czekoladę, gofry, batona (snickersa), lody, babeczki, jakieś cukierki, kanapki (;p), oprócz jedzenia: kolczyki koperty, breloczek mózg, guziki które sobie przyszyję do spodni, będzie super ^^, kolczyki małe oponki i taką jakąś małą laleczkę. Jeśli chodzi o te guziki, to po upieczeniu przyszyje je sobie w okolicach przednich kieszeni, efekt będzie super. Guziki są w różnych kształtach, kolorowe .. jednak nie wiem czy mogę się w takim czymś pokazać w szkole, było by to trochę dziwne.. chyba. . No nic. Jutro po szkole idę kupić metalowe części tz. zawieszki, przypinki, haczyki i będę piekła. Muszę jeszcze się pouczyć na jutro, wiec to na razie na tyle. BYE!
Jutro zrobię jeszcze:
- Kolczyki - nutki lub klucze wiolinowe
- wisiorek - pączek (mam juz takich 3, ale one są taaakie fajne ^^)
- wisiorek łyżwy
- ozdoby na mój telefon
czwartek, 5 stycznia 2012
Jestem znudzona i zmęczona. Chciałabym se oglądnąć jakiś film, ale nie wiem jaki, jest już późno. W szkole było dzisiaj ciężko, ale cieszę się z bezbłędnie napisanej kartkówki z angielskiego. Jestem w grupie zaawansowanej, więc to jest coś! Ale tak na serio, jaki film mogłabym oglądnąć i gdzie? Chodzi mi oczywiście o stronkę internetową. Chciałam pooglądać sobie Galactik Football, ale do tego trzeba ściągnąć jakiegoś flash playera, nowszą wersję, której nie obsługuje mój system operacyjny. Czasem żałuję, że nie mam innego kompa, ten się zacina i nawet byle Skype nie chce mi się zainstalować. Jest już stary. Dobra, nie chce mi się pisać, idę się położyc spać, bo juz naprawdę nie mam pomysłów co tu napisać ;]
środa, 4 stycznia 2012
Nieco spóźniona lista piosenek z ostatniego miesiąca:
Grudzień 2011
Grudzień 2011
- All Time Low - I Feel Like Dancing
- Avicii - Fde Into Darkness
- Avicii - Levels
- Cobra Starship - You Make My Feel Like
- Shaun Baker - Addiction (Radio edit)
- Selena Gomez - Hit The Lights
- Inna - Club Rocker
- Toybox - Best Friend
- Remady - Save your hearts
- You're gonna go far kid [exlicit]
Ojej ;D Nareszcie chwile, gdy mogę napisać. Sylwester spędziłam z moimi kumpelami, było super! Wieczorem puszczałyśmy sztucznie ognie, petardy, a o północy witałyśmy nowy rok 2012 na plaży. Mnóstwo ludzi puszczało przeróżnie sztuczne ognie, my też - została nam resztka. Widok był niesamowity, gdy kolorowe światła odbijały się w wodzie. Spałyśmy tylko dwie godziny mimo zmęczenia. Nie miałyśmy alkoholu, jednak po wypiciu coli i piccolo nie wiedzieć czemu skutki były podobne o.O. Do dzisiaj boli mnie jeszcze brzuch. Ogólnie jestem dzisiaj rozleniwiona i ospała, nic mi się nie chce, no oprócz pisania wierszy i rysowania <3. Wczoraj napisałam piękny wiersz na 7 zwrotek o dość smutnym temacie ;(. Przed chwilą obrazki typu anime zainspirowały mnie to namalowania pięknej sukienki - wyszła perfekcyjnie tak jak sobie wyobrażałam, zaraz biorę się za następny rysunek.
wtorek, 27 grudnia 2011
Długo nie pisałam... To przez nadmiar sprawdzianów, których miałam po uszy poprzez brak litości ze strony nauczycieli, później przygotowania do świąt, święta, a teraz piszę bo mam czas. Ostatnio bardzo zainteresowałam się muzyką. Nie chodzi mi o słuchanie, śpiewanie czy taniec, bo to uwielbiam od zawsze, lecz o gre na instrumentach, komponowanie i zapisywanie se nut :3. Jakoś mnie to wciągnęło. Już od dawna gram na flecie, trochę na pianinie i uczę się na gitarze. Mam tylko jeden problem - większość gram ze słuchu, dlatego też postanowiłam polepszyć swoje umiejętności. Po świętach nastała era upiększania pokoju! Jakiś czas temu miałam przemalowywaną sypialnię, jest teraz zielono-wrzosowa, ale brak w niej dodatków, uzupełnień. Moją pasją jest fotografia. Na święta dostałam trochę kasy, więc teraz mogę sobie wywołać moje zdjęcia i powiesić w mojej wielkiej foto-galerii, która powstanie we wnęce w moim pokoju ^^. Kupiłam już najróżniejsze ramki, by zapełnić całą przestrzeń. Ramki są kolorów moich ścian, efekt - super! Ale zdjęcia wywołam dopiero w nowym roku, ponieważ na pewno będę robić zdjęcia w Sylwestra. ;)
piątek, 16 grudnia 2011
No to fajnie ;D. Zaprosiłam 2 koleżanki z klasy i przyjaciółkę na sylwestra. Już nie mogę się doczekać, pierwszy raz wgl kogoś zapraszam na tą okazję. Już dzisiaj na angielskim ćwiczyliśmy pisanie zaproszeń. Ja z koleżanką napisałyśmy do siebie zaproszenia, które były dość ... oryginalne :). Szkoda tylko, że nie ma śniegu. Sztuczne ognie, huk, mnóstwo ludzi, imprezowanie, odliczanie i 2012 ^^ Każdego sylwestra spędzam inaczej; raz pojechałam na plażę, rok temu poszłam do przyjaciółki, jeździłam do babci, która ma widok z wieżowca na całe (tak, nie przesadzam) miasto, szczególnie dobrze widać starówkę. Fajerwerki wybuchają na linii okien i wygląda to przecudnie. Kiedyś też puszczałam sztuczne ognie z rodzicami, było śmiesznie, każdy leciał w inną stronę, niektóre nawet nie wybuchały, ale zabawa świetna^^. Jak jeszcze można spędzać wigilię nowego roku ? No bo nie chyba tak jak większość ludzi to robi, siadać przed telewizorem i oglądać jakiś program w telewizji...
poniedziałek, 12 grudnia 2011
Uff.. kolejny poniedziałek za sobą. Mimo dużej ilości lekcji, był to bardzo udany dzień.
Polski - nie było, pani chora, wygrałam w państwa i miasta - znowu .. xD
Biologia - no cóż, normalnie, tyle, że tym razem pani zapomniała czegoś przynieść i nie było na nas ^^
Chemia - tekst pani: . .. a ten kwas pachnie jak, uwaga będziecie się śmiać, zgniłe jajka.
cała klasa: cisza. <hehehe xD z tego, że nikt się nie śmiał>, pani w trudnej sytuacji ;>. No i dostałam 4 ze sprawdzianu, więc jest git.
W-F - nie no fajnie se pograć w piłkę nożną raz na dwa lata na wychowaniu fizycznym zamiast tej nudnej koszykówki, ale na małym korytarzu, po 3 osoby w drużynie, do malutkich hokejowych bramek i to jeszcze gąbczastą piłeczką? REALLY ???? -.-"
Matma - haha xD panią zatkało jak ja (przeciętna uczennica) zaczęłam recytować całe wzory skróconego mnożenia (kwadrat sumy, różnicy..) z lekcji nieobowiązkowej, na której mnie w dodatku jeszcze nie było xD. No tak.. zapamiętałam coś z 6 klasy chyba... Kwadrat sumy dwóch wyrazów to suma kwadratu pierwszego wyrazu, podwojonego iloczynu obu wyrazów i kwadratu drugiego wyrazu. Nie zapomnę tych oczu całej klasy gapiących się na mnie z wyrazem : WTF?. o.O Dostałam za to piątkę.
Religia- zdawanie przykazań, warunków spowiedzi.. w skrócie - trzy szóstki i git ;]
Informatyka - robienie tablo ze zdjęciami z naszej klasy + słuchanie muzyki przez słuchawki w telefonie ^^
Religia- hehe wymyślanie "wzorów i maszyn" xDDD, tylko moje koleżanki wiedzą tak naprawdę o co chodzi ;].
Siatkówka - olewam, nie chcę mi się. Nie wyrobie się w pół godziny, pojechać do domu, zjeść obiad i jeszcze siatka. Są za duże korki. A szkoda.
Polski - nie było, pani chora, wygrałam w państwa i miasta - znowu .. xD
Biologia - no cóż, normalnie, tyle, że tym razem pani zapomniała czegoś przynieść i nie było na nas ^^
Chemia - tekst pani: . .. a ten kwas pachnie jak, uwaga będziecie się śmiać, zgniłe jajka.
cała klasa: cisza. <hehehe xD z tego, że nikt się nie śmiał>, pani w trudnej sytuacji ;>. No i dostałam 4 ze sprawdzianu, więc jest git.
W-F - nie no fajnie se pograć w piłkę nożną raz na dwa lata na wychowaniu fizycznym zamiast tej nudnej koszykówki, ale na małym korytarzu, po 3 osoby w drużynie, do malutkich hokejowych bramek i to jeszcze gąbczastą piłeczką? REALLY ???? -.-"
Matma - haha xD panią zatkało jak ja (przeciętna uczennica) zaczęłam recytować całe wzory skróconego mnożenia (kwadrat sumy, różnicy..) z lekcji nieobowiązkowej, na której mnie w dodatku jeszcze nie było xD. No tak.. zapamiętałam coś z 6 klasy chyba... Kwadrat sumy dwóch wyrazów to suma kwadratu pierwszego wyrazu, podwojonego iloczynu obu wyrazów i kwadratu drugiego wyrazu. Nie zapomnę tych oczu całej klasy gapiących się na mnie z wyrazem : WTF?. o.O Dostałam za to piątkę.
Religia- zdawanie przykazań, warunków spowiedzi.. w skrócie - trzy szóstki i git ;]
Informatyka - robienie tablo ze zdjęciami z naszej klasy + słuchanie muzyki przez słuchawki w telefonie ^^
Religia- hehe wymyślanie "wzorów i maszyn" xDDD, tylko moje koleżanki wiedzą tak naprawdę o co chodzi ;].
Siatkówka - olewam, nie chcę mi się. Nie wyrobie się w pół godziny, pojechać do domu, zjeść obiad i jeszcze siatka. Są za duże korki. A szkoda.
S.T.A.R
czwartek, 8 grudnia 2011
Na szczęście już koniec tygodnia ;) Dla mnie już dzisiaj. Nie idę jutro do szkoły. Od wczoraj są skrócone lekcje, mamy od 8.00 do 10.35, ponieważ trzecioklasiści piszą testy. Współczuję im, naprawdę. Są pierwszym rocznikiem, który piszę tą nową, beznadziejną formułę. Bez obrazy, ale według mnie oni mogą się czuć jak szczury doświadczalne. Nie zdziwię się, jeżeli wyniki tego egzaminu będą wiele niższe od tych z zeszłego roku. Ale wrócę do tego, że nie idę jutro do szkoły ^^. Jadę gdzieś w podróż w okolice Poznania samochodem z moim tatą, będzie super :3. Wiem, że będę jechać około dziesięć godzin w jedną stronę, ale ja bardzo lubię jeździć samochodem, no i jeszcze jak jest tata.. będzie super śmiechowo ;p.
niedziela, 4 grudnia 2011
Haha ;] Co za dzień...Najpierw przez dwie godziny zbierałam pieniądze dla Caritas przed kościołem z koleżankami z klasy, później do domu, a następnie na łyżwy <3. Kocham jeździć na łyżwach, chociaż moja jazda nie jest "perfekcyjna". No cóż, nie mogę być ideana we wszystkim (jak niektórzy myślą -.-"). Szkoda tylko, że jak tylko zasnę, to będzie poniedziałek, najgorszy z możliwych dni. Po pierwsze jest pierwszy po weekendzie, więc wiadomo, że nie chcę mi się wstać. Po drugie, osiem lekcji to trochę przesada. Nauczyciele mają pretensje, ze nie uważamy, no ale jak uważać, kiedy na ósmej lekcji my już odlatujemy?! Po trzecie, po lekcjach od razu jest zebranie wolontariatu - jakieś pół godziny. Po czwarte, wrócę do domu gdzieś o 16.45, a na 17.00 jest siatkówka, więc mega się spóźnię, nawet jeśli tylko wpadnę do domu i wezmę nakolanniki... No i jeszcze nie zdążyłam wspomnieć o sprawdzianie z chemii o.O.
sobota, 3 grudnia 2011
Kolejna lista dziesięciu piosenek, które ostatnio przypadły mi do gustu - obecnie na grudzień ;)
Grudzień 2011
- LMFAO - Party Rock Anthem
- Maroon 5 - Moves like Jagger
- Jessie J - Domino
- Rihanna - We Found Love
- Martin Solveig & Dragonette - Hello
- Martin Solveig & Dragonette - Big In Japan
- Mike Candys & Evelyn feat. Patrick Miller - One Night In Ibiza
- Marina Łuczenko - Electric Bass
- Tiesto - Show me the way
- The Stereotypes song
sobota, 26 listopada 2011
LooL ! Co to był sa fajowski dzień! Spałam sobie do dziesiątej trzydzieści, potem pojechałam se na plaże, by trochę pospacerować (<3), a tam najpierw: zjazd wyżłów, potem spotkanie pięknego jack russell terriera (raczej będę mieć psa, moja rodzinka jest nim zuroczona^^), na molo robienie śliiicznych, artystycznych zdjęć, moją siostrę zaczepiła TVP, a na końcu przyszła do mnie koleżanka ,by robić gazetkę szkolną. Hmm. . napoczątku byłyśmy na chwilkę w GB, ale tak tylko na godzinkę xD. Nie wiedziałam, ze w sklepach jest już tyle sylwestrowych kreacji, miło jest na nie popatrzeć - no przecież wiadomo, że nie kupić.
piątek, 25 listopada 2011
Nareszcie weekend ^^ No cóż, szkoda, że tylko dwa dni wolnego - kocham kiedy jest wolne. Uwielbiam to uczucie, kiedy już z przyzwyczajenie budzę się o 5.00 rano, za oknem ciemno, po za łóżkiem zimno, a ja wiem, że mogę się wtulić w poduszkę i jeszcze pospać sobie przynajmniej 4 godziny... Jutro wreszcie tak będzie! Nie wiem czemu, ale na początku tygodnia, kiedy najcięższy jest poniedziałek i potem w każdy dzień odliczam minuty do końca lekcji, już nie mogę się doczekać końca, wszystko mi się potwornie dłuży, a gdy już jest po lekcjach w piątek wydaję mi się jakby był dopiero wtorek, jakby wszystko tak szybko minęło...
Jutro po południu przychodzi do mnie koleżanka i będziemy robić gazetkę na niemiecki. Szczerze. odechciało mi się gdy dokładnie zapoznałam się z tematem. Jestem twórczą osobą, lubię rysować, dekorować itd. , a tu dowiedziałam się, ze mamy tylko zrobić duży napis pory roku, wymienić je, a potem jeszcze miesiące. Ewentualnie jeszcze jakieś obrazki. -.- / Szkoda, ze tylko tyle.
Zmieniając temat, pisałam dziś list do św. Mikołaja ^^, ciekawe czy inni jeszcze tak robią. Nie, dlatego, że wierzą, ponieważ sądzę, że raczej większość ludzi na poziomie gimnazjum wie, że św. Mikołaj nie istnieje, lecz dla samej zabawy, tradycji.. :). W końcu święta już tuż tuż. Wspomnę jeszcze, że włączyłam się do akcji organizowanej przez szkolne koło Caritas, polegającej na obdarowaniu biedniejszych rodzin paczkami - pamiętajmy o nich !
Jutro po południu przychodzi do mnie koleżanka i będziemy robić gazetkę na niemiecki. Szczerze. odechciało mi się gdy dokładnie zapoznałam się z tematem. Jestem twórczą osobą, lubię rysować, dekorować itd. , a tu dowiedziałam się, ze mamy tylko zrobić duży napis pory roku, wymienić je, a potem jeszcze miesiące. Ewentualnie jeszcze jakieś obrazki. -.- / Szkoda, ze tylko tyle.
Zmieniając temat, pisałam dziś list do św. Mikołaja ^^, ciekawe czy inni jeszcze tak robią. Nie, dlatego, że wierzą, ponieważ sądzę, że raczej większość ludzi na poziomie gimnazjum wie, że św. Mikołaj nie istnieje, lecz dla samej zabawy, tradycji.. :). W końcu święta już tuż tuż. Wspomnę jeszcze, że włączyłam się do akcji organizowanej przez szkolne koło Caritas, polegającej na obdarowaniu biedniejszych rodzin paczkami - pamiętajmy o nich !
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)



















