Polski - nie było, pani chora, wygrałam w państwa i miasta - znowu .. xD
Biologia - no cóż, normalnie, tyle, że tym razem pani zapomniała czegoś przynieść i nie było na nas ^^
Chemia - tekst pani: . .. a ten kwas pachnie jak, uwaga będziecie się śmiać, zgniłe jajka.
cała klasa: cisza. <hehehe xD z tego, że nikt się nie śmiał>, pani w trudnej sytuacji ;>. No i dostałam 4 ze sprawdzianu, więc jest git.
W-F - nie no fajnie se pograć w piłkę nożną raz na dwa lata na wychowaniu fizycznym zamiast tej nudnej koszykówki, ale na małym korytarzu, po 3 osoby w drużynie, do malutkich hokejowych bramek i to jeszcze gąbczastą piłeczką? REALLY ???? -.-"
Matma - haha xD panią zatkało jak ja (przeciętna uczennica) zaczęłam recytować całe wzory skróconego mnożenia (kwadrat sumy, różnicy..) z lekcji nieobowiązkowej, na której mnie w dodatku jeszcze nie było xD. No tak.. zapamiętałam coś z 6 klasy chyba... Kwadrat sumy dwóch wyrazów to suma kwadratu pierwszego wyrazu, podwojonego iloczynu obu wyrazów i kwadratu drugiego wyrazu. Nie zapomnę tych oczu całej klasy gapiących się na mnie z wyrazem : WTF?. o.O Dostałam za to piątkę.
Religia- zdawanie przykazań, warunków spowiedzi.. w skrócie - trzy szóstki i git ;]
Informatyka - robienie tablo ze zdjęciami z naszej klasy + słuchanie muzyki przez słuchawki w telefonie ^^
Religia- hehe wymyślanie "wzorów i maszyn" xDDD, tylko moje koleżanki wiedzą tak naprawdę o co chodzi ;].
Siatkówka - olewam, nie chcę mi się. Nie wyrobie się w pół godziny, pojechać do domu, zjeść obiad i jeszcze siatka. Są za duże korki. A szkoda.
S.T.A.R

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz